Godnatt.

Idag ha jag haft pluggdag. Det har gått sådär. Jag är så ineffektiv. Är bara effektiv under stress, och är tydligen inte stressad. Fast iofs kan det slå över åt andra hållet med, att jag inte gör nånting.
Men nu är jag iaf så trött att jag känner mig svimfärdig och illamående. Jag ska göra klart Juni på papperet (bokföring) och sen ska jag ta mig en macka tror jag, vi har visst inge frukt.

Oskyldigt dömd. Måste ju kolla på det också. Men det gör jag nerbäddad. Ska upp 05.30 imorn :S
Tänkte på det, vilken skillnad det är i tid att gå upp när man bor i stan. När jag hade öppning på jobbet och bodde i Valbo, då var jag tvungen att gå upp fyra för att hinna, ibland före om jag skulle hinna packa med mig någon väska lr så. Konstigt nog går det snabbare att göra sig klar här i stan också. Kanske beror på att jag kan äta frukost samtidigt som jag sminkar mig nu.

Jaja, guten nacht meine lieblings!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0