Sköldpaddor

Ja, nu har det gått ungefär sex dagar sedan paddan blev hängig, och tre dagar av mat med paraffinolja. Fortfarande inga stena som lossnat från lilltjejens mage. Eller hon är ju faktiskt inte så liten.  Hon verkar piggare och hon bajsar vanligt stenfritt bajs iaf, så vi får väl se hur det går, man vill ju inte gärna ta bort en 13-årig sköldpadda när hon inte längre ser hängig ut.

Igår var jag, Mimmi och Dilly ut på heartan, där vi mötte upp karlen. Vilken jädrans kö! Trångt och en massa knuff, fy fan, tog 45 minuter o komma in, men väl vid vakten så ville han inte se mitt leg utan skjutsade bara in oss. Då kan man ju fundera vad som tog sån tid annars. Jaja, det är ju inte varje helg jag är ut, så man får väl stå ut.
Trevligt var det iaf, förutom att mina stövlar är så lös precis vid anklarna så man kan knappt stödja på klackarna, dom bara "vickar". Skitfult, ser ut som man inte kan gå i högklackat.

Nu ska jag fortsätta krångla med uppgiften till skolan, har möte med gruppen om två och en halv timme.
Den här månaden har jag mkt jobb framför mig också. Så i januari blir jag mindre fattig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0