Ont!!

I natt klockan 04:15 vaknade jag med ett ryck. Fick JORDENS sendrag i vänster vad. När man får det ska man ju sträcka ut muskeln så släpper det fortare, men jag kunde inte göra nånting annat än ligga och stöna och stånka och knipa tag i täcket. Erik vaknade av det och frågade vad jag höll på med. Fick fram ett ord i taget mellan stånkningarna men till slut fattade han och hjälpte mig att sträcka ut vadmuskeln.
Jag hade mycket sendrag i vaden när jag var mindre, men jag har nog aldrig haft såhär ont. Jag trodde jag skulle kräkas efteråt.
Nu har jag ont i vaden som att jag skulle ha träningsvärk. Ska dra mig neråt gymet om en timme och försöka mjuka upp det.
Läste om vadkramp på internet och det kan bero på dom här sakerna.

Det hade jag ingen aning om. Men jag förstår varför jag hade så mkt sendrag om nätterna förr i tiden, eftersom jag led av extrem järnbrist i många år innan dom kom på vilket fel jag hade.

Nu ska jag läsa några sidor till i Att Arbeta Med Företagsanalys. Ska ta 11:35-bussen ner på stan. Sen blir det jobba jobba.

Hej hej!!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

ja men faktiskt! va hundra år sen jag va där. Vi tar de en solig dag :)

2010-02-11 @ 11:17:01
URL: http://mimmi86.blogg.se/
Postat av: Idde

Du får sluta ta den där sängfösaren då...

2010-02-11 @ 19:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0