Snark

Att det ska vara så svårt att vakna. Om jag fick så skulle jag nog kunna sova från 23 till 11 utan problem. När klockan ringer på morron har jag såååå svårt att ta mig ur sömnen och in i verkligheten. RING! snooze. RING! snooze. RING! snooze. osv. Det är jobbigt. Då tänder ändå Erik lampan när han går upp så det ska bli ljust i rummet, man vaknar i regel lättare då. Men det hjälper mig föga. Jag säger som Lisa, jag längtar efter våren.

Har bakat bröd på morgonen. De blev goda, nu är jag mätt =) Ska ta och lära mig regressionsanalys innan jag går till jobbet, så jag kommer nån vart med skolan. Det är hiskeligt svårt.
Förstår ni den här formeln till exempel?

Det gör knappt jag, men jag borde göra det....


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Om man tittar snabbt ser de ut som de står Sofia. så jag förstår precis!

2010-02-19 @ 18:09:00
URL: http://mimmi86.blogg.se/
Postat av: P

Vad i hela friden är detta??

Anna-Karin har sagt att du får ta hjälp av henne om du vill. Om du känner för det. Hon har gått linjen, och har tagit magister.

2010-02-19 @ 22:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0