Trött i fötterna!

Jag fattar inte hur jag kan få så ont i fötterna av att jobba. Har provat alla sorters skor, men inga fungerar bättre. Jag får så ont i hälarna av att stå upp hela dagarna. Kanske måste väga tyngden bättre över fötterna. Ett fotbad och massage vore trevligt.

Jag är trött i huvudet också. Matte var magsjuk idag vilket betyder att han hade stängt mer eller mindre tills Lisa kom vid tio, och hela dagen halkade efter. Skulle ha plugga en del idag, men det har inte blivit mycket med det. Så veckan i stort ligger efter. Får ta igen det imorgon.

Nu ska jag äta ägg. Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: jossan

med skagenröra?

2010-02-03 @ 08:49:37
Postat av: Mimmi

nu går de sådär länge igen :p ska vi ta en prommis eller hitta på nått nån dag? :)

2010-02-08 @ 19:38:30
URL: http://mimmi86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0