Vår igår, vinter idag

Ja fan vad det snöar. Jag som hoppades på vår igår, blev ju måttligt besviken av snön idag.

Precis fått i mig en kaffe. Helt okej, men jag måste säga att jobbets blask-kaffe (som många säger) är det bästa. På andra plats kommer Café Prego på skolan. Ska ta och dammsuga och bädda igen sängen nu. Jag jag vet, den har stått obäddad hela dagen, men det är så lätt att stänga dörren och gå ut därifrån bara.

Mimmi var här på en lunch som hon fick stå för själv nyss. Ja, snålt va? Hon ville ta en prommis och jag behövde gå till ica så vi tog en prommis dit och hon köpte med sig pannkakor och slängde i sig dom innan hon dorg iväg till jobbet. Att jag inte bjöd henne på Chili con Carne då som jag själv åt? Puckat, hon gillar ju det. Då hade hon kunnat spara pannkakorna till kvällen. Aja, för sent nu.

Nu ska jag dammsuga sen göra klart nulägesbeskrivningen av Apoteket AB.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

haha ett halvt inlägg om maten ;) ne men de här ska jag inte glömma! du får allt ta igen de :p

2010-02-10 @ 06:17:48
URL: http://mimmi86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0