Cancer, hjärtinfarkt och annan skit

Nu har man varit trött ett tag. Kanske hösten som gör sig påmind. Men ibland tar mitt hjärta några skutt, som att det får för sig att pumpa ut mängder av blod under några slag och sen lugnar det sig. Det är ju lite creepy, inte så att jag behöver nå fel på hjärtat också. Men det känns som att man håller för en vattenslang och sen släpper efter, så bara paniksprutar det en stund.

Man är ju lite rädd för döden ändå. I alla fall om den kommer oanmäld, att man inte själv skulle ha tagit beslutet.
Man ska inte ta saker för givet, man kan ju vara död imorgon. Nej nu blev det lite deppigt här.
Jag fortsätter att kolla på Ghost Whisperer istället, och väntar på att Erik ska ringa.
Nu får han allt komma hem, inte hålla på och vara i Schweiz sådär bara.

Jag saknar honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0