Kär!

Jag är ju inte tjejigaste tjejen i världen, påstår iaf Långa Farbrorn, har aldrig varit värsta djurtjejen. Red ju när jag var liten, men det var ju för att alla andra gjorde det. Var ju fan nästan rädd för de stora kolosserna!
Hade hamstrar, men dom bet ju en så fort dom fick läge så dom blev jag heller aldrig fäst vid.
Våra två sköldpaddor, Leonardo och Donatello, dom var det ju lite tråkigt o ge bort, men mest för att alla konstiga ljud i huset förut kunde förkaras bort med att det var dom som lät, men nu är det nog helt klart spöken som för liv här i huset.
Hur som helst, jag har nu hittat ett objekt för min kärlek. Nakenmarsvinet. Finns det något sötare? Nej, typ inte.
Om jag inte får köpa ett snart vet jag inte vad jag gör. Kolla själv, störtskön ju!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

de va den fulaste sak ja sett :p

2008-08-22 @ 20:47:39
URL: http://mimmi86.blogg.se/
Postat av: ia

du är så elak mi. han är söt.

2008-08-22 @ 22:34:31
Postat av: Alina

HAHAHAH jag dör! Har du på fullaste allvar velat haft en såndär??

Svar: Ja :) men hur fasen hittade du det där gamla inlägget?
Sofia

2012-07-31 @ 12:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0