Nya livet...

Ja nu drar det igång med skolan då, har suttit hela dagen idag med tjejerna i grupperna i ledarskap och marknadsföring och diskuterat hur vi ska lägga upp vårat arbete. Det känns bra, men man är ju lite nervös över att man inte ska hänga med. Men 4 av 5 tjejer jobbar heltid, så jag borde nog fasen hinna med, med tanke på att jag har en tid varje vecka på schemat. Kommer nog kunna gå upp fler tider dessutom.

Vi har spikat klart allt i Eriks lägenhet också, förutom skohyllan. Alla tavlor är på plats, alla gardiner och kuddar. Det ser riktigt mysigt ut nu =)

Erik sitter och läser matte i köket nu och jag funderar på om jag ska ta upp skol-böckerna eller Läckberg-deckaren nu. Blir nog deckaren, så får jag komma med nya krafter och pigga ögon till skol-böckerna imorgon. En kopp te skulle sitta fint också. Fan vad mysigt det är här, jag vill aldrig mer åka hem =P Isf bara för att leka lite med mamma och äta äppelpaj ;)

hm, svårt val ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0