20:46

Nu har jag lagt ifrån mig böckerna för en timme, eller kanske för kvällen. När man läser samma mening fem ggr utan att förstå innebörden av orden är det dags att ta en paus.
Slog på tvn och det var Design med Simon och Thomas, dom är skojjiga ihop, säger bara mot varandra. Konstigt att dom är ett par =P Simon har ju världens sötaste hund också, en liten lurvig en.
Om en kvart börjar Cityakuten så det blir det såklart eftersom jag är en sucker för sjukhusserier (och advokatserier och polisserier) och så ska jag sticka lite mer på min sjal. Den måste ju hinna bli klar till vintern kommer rejält, men jag hinner ju aldrig göra mer än ett varv åt taget.

Nej hej på er nu!

Kommentarer
Postat av: crazyangel

vi tog bilen dit så ja vet faktist inte :P

2008-11-13 @ 14:34:46
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0