Dimma

Idag var det en massa dimma ute. Tur att man kan ta bilen till jobbet! Om en vecka dock får man överge bilen, då man flyttar till stan. Woho, jag ska flytta! Men jag kommer sakna dom här hemma, får komma och vara här varje dag ändå.
Har ÄNTLIGEN byggt klart garderoberna helt nu, så nu ska det bara plockas undan alla byggprylar, städas och sen blir jag stadsbo. Jobbigt på sommaren, finns ingen balkong och ingen gård att gå ut på vid finväder. Blir väl boulongern då.
Nej nu ska jag packa på mig kläderna och åka till jobbet då. Hörs!

Kommentarer
Postat av: crazyangel

jo det har hon, hon gick på pingeltorps särskola innan. jorå pappa lever, men de vart "lättast" för alla att hon bodde hos vår moster :P som dessutom utnämnt sig till miltons mormor ;)

2008-11-06 @ 09:56:59
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0