Tvättstuga

Ja igår fick jag för mig att jag behövde tvätta och turligt nog så fanns det tid idag, båda tvättstugorna från klockan 7 till 15, sen bara den lilla, men jag är snart klar så det kvittar. Lite drygt o gå upp klockan sju för att göra nytta dock. Men ni kan ju tro att jag smög ner i sängen igen så fort jag lagt i tvätten i maskin ;)

Erik ska umgås med sin Hillblom i Sandviekn efter jobbet, så det blir lugnt här länge idag. Synd bara att det ofta är lite FÖR lugnt, jag får sitta och prata med mig själv. Fick två nya filmer från http://lovefilm.se idag också, två skräckisar (min favorit). Himla bra koncept om man inte laddar ner filmer själv, för 199kr/mån får man hem 2  filmer åt gången. När man tittat på dom och så skickar man tillbaka dom och dom skickar 2 nya filmer till en (från en filmlista man själv gjort). Det innebär ju alltså obgränsat antal filmer i månaden. Beställde kursböcker från Adlibris och fick hem ett presentkort från lovefilm på just 199 kr, så jag testade. Mycket nöjd, bra service. Ne nu ska jag sluta med smygreklamen här.

Nu ska jag ner och kika om våra nallar har blivit rena efter 22 års flitigt användande ;)

Kommentarer
Postat av: Mimmi

ja men de går sådär, storleken är ju fel :p hur fixar man?:P

2008-11-26 @ 20:31:16
URL: http://mimmi86.blogg.se/
Postat av: Christina

Men herregud har du lagt "goingen" i tvättmaskinen!!!

2008-11-27 @ 13:51:57
Postat av: Mimmi

update ffs :p

2008-11-29 @ 19:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0