En helt vanlig dag. Typ.

Vaknade halv tio och åt en skål med fil och müsli. Vid elva kom en leverans med vinterdäck som jag fick ta emot.
Sen hoppade jag in i bilen  för att åka till statsbiblioteket och lämna tillbaka böcker, tänkte ta vägen förbi köpis och hämta ut pengar. Väl framme vid första rondellen kommer jag på att jag glömt böckerna, så det är bara att köra ett varv i den och bege sig hemåt för böckerna igen. Pengar fick jag ta ut i stan istället.

Resten av dagen har gått åt till att läsa Principles of Marketing. En prommis hann jag med också.

Idag har inte varit någon bra dag. Har känt mig trött och irriterad, tur att jag har sluppit umgås med någon.
Nu ska jag fortsätta störa mig på de bortskämda barnen i S.O.S Familj...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0