5 irriterande saker

1. När folk pekar på sin handled när de frågar hur mkt klockan är. Asså det är klart att man vet vart klockan sitter. Pekar jag mellan benen när jag frågar vart toan är eller?


2. När folk säger "du kan inte äta kakan och ha den kvar". Nämen smart. då köper man två kakor och äter den ena och sparar den andra.


3. När folk inne på en biograf säger "såg du?". Nej, jag har betalat 80 spänn för att titta upp i taket.


4. Folk som frågar "får jag fråga en sak?". Du gav inte folk några alternativ va?


5. När folk säger "livet är kort". Men hallå, livet är det längsta du någonsin kommer göra, vad kan vara längre?


Kommentarer
Postat av: Christina

Inte vara irriterad gumman.Ta det easy!!! Utgå från att folk är knasiga så blir du inte stum av häpnad...

2008-09-12 @ 21:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0