120 frågor jag just snodde från...

...Lisa.


1. Vad heter du? - Sofia
2. Vad kallas du? - Ia
3. Vad vill du bli kallad? - Något av ovanstående
4. Födelsedatum? - 30 Juni
5. Stjärntecken? - Kräftan
6. Favoritmusik? - Hm, trance/hiphop/punkrock? Bra blandning.
7. Msn? - Som alla andra
8. Troende? - Jag tror på det som är sant, inget annat.
9. Vart bor du? - Gävle
10. Vad har du för mobil? - Sony Ericsson W380i
11. Har du en egen dator? - Ja.
12. Vem är din/dina bästa vänner? - Ingen nämnd ingen glömd.
13. Har du något husdjur? - Nej, men jag är inneboende hos en sköldpadda.
14. Sommarens planer? - Spanien, Deep Purple-konsert och jobb.
15. Vad älskar du mest? -  Bra fråga, hade den varit Vem så hade svaret varit givet.
16. Intressen? - Ptja...
17. Favoritband/artist? - Får återkomma med det.
18. Favoritlåt med ditt favoritband/artist? - Se ovan.
19. Namnsdag? - 15 maj.
20. Vad skulle du vilja heta? - Sofia duger bra,
21. Vad heter du på din msn just nu? - Sofia
22. Hur många olika grupper har du? - Uno
23. Hur ser din drömkille/drömtjej ut? - Som blondie här bredvid.
24. Var skulle du bo om du fick välja? - Här.
25. Vad har du på dig? - Nattlinne.
26. Har du något i håret just nu? - Hörlurar, så Erik slipper höra min webföreläsning.
27. Vad har du gjort idag? - Pluggat, tvättat, simmat, klippt och färgat hår, bakat en kaka.
28. Hur mår du just nu?  - Its good its good its goooooood.
29. Hur brukar du annars må? - Genomsnittshumöret blir väl neautralt eller snäppet bättre.
30. Har du några syskon? - Oui, Jens 26 år.
31. Vilket är ditt favoritgodis? - Choklad......
32. Vad är det finaste som finns? - Min älskling som sover här bredvid.
33. Vilken är din favoritdryck? - O´boy.
34. Vilket är ditt favorit tv-program? - Just nu House. Annars Ghost Whisperer när det går.
35. Vem är din förebild? - Det är nog en blandad kompott.
36. Vad är bäst med dig? - Här kan man ljuga till ordentligt.
37. Hatar du någon just nu? -Nä.
38. Saknar du någon just nu? - Ja. Två stycken.
39. Är du allergisk mot något? - Allergisk mot gräs. Intolerant mog gluten och laktos. Skitsaker!
40. Hur många bilder har du lagt ut? - Lagt ut vart?
41. Är du kär? - Ah
42. Isåfall i vem? - Erik. Min gobit.
43. Vad är din civilstatus? - Sambo.
44. Är du homofob? - Inte direkt.
45. Vad gjorde du igår kväll? - Pluggade och kollade på House =)
46. Vilken är den godaste frukten? - Satsumas (inte att förväxlas med clementiner!), banan, kiwi, vindruvor.
47. Den godaste grönsaken? - Avocado, gurka, spenat.
48. Och bästa bäret? - Hallon är gott, men jag hatar maskinvasionen som kan infinna sig, så det får bli jordbäret.
49. Är du underviktig - Pffst!
50. Hur lång är du? - 160 cm
51. Vad är du bra på? - Det mesta enlig Åsa =P
52. Något du tycker är kul? - All form av skapande.
53. Vad vill du bli i framtiden? - Oberoende.
54. Har du varit ute idag? - Ja.
55. Vem ringde du senast? - Mami.
56. Vad var du senast arg på? - Nån idiot som klagade på skolmaten.
57. Hur många hus har du bott i? - 2.
58. Bäddar du sängen? - Oftast
59. Snarkar du? - Nja, men jag pratar en hel del i sömnen.
60. Vad har du för startsida? - Google.
61. Har du ett sladdlöst tangentbord? - Nej, det är en laptop.
62. Vad lyssnar du på just nu? - Eriks snusande.
63. Vill du tatuera dig? - Ja.
64. Vilka sidor/program är du inne på nu? - YouTube och här.
65. Brukar du tänka på dina ex? - Ja, ungefär lika ofta som jag funderar kring andra människor.
66. Vad stör du dig på? - Folk som måste hävda sig jämt.
67. Vad är kärlek för dig? - Erik.
68. Brukar du lyssna på hög musik? - Ah, ibland. Men oftast tar jag hänsyn ;)
69. Vad gör du om dagarna? - Pluggar, jobbar, tränar.
70. Tycker du om popcorn? - Jodå.
71. Vad är din favoriträtt? - Svårt val, tacos eller gröncurrykyckling.
72. Har du skurit dig nån gång? - Ja en gång i fingret så blodet sprutade, och massvis på benen med rakhyveln.
73. Är du död? - I sure hope not!
74. Är du osynlig? - Eftersom ingen ser på mig nu så kanske jag räknas som det?
75. Har du fräknar? - Massvis! Över hela mig.
76. Har du posters på dina väggar? - Nej.
77. Vilket ämne har du bäst betyg i? - Idrott, datakunskap och engelska.
78. Vilket ämne har du sämst betyg i? - Fysik kanske?
79. Favoritloka? - Föredrar Ramlösa, men päron kanske?
80. Älskar du din dator? - Näe.
81. Är din dator bög? - Ja.
82. Vilken är din favoritbok? - Harry the man Potter i alla former.
83. Gillar du bubblor? - Brukar blåsa bubblor mod duschcremen =P
84. Bada eller sola? - Beror på värmen.
85. Åska eller sol? - Sol 80% Åska 20%.
86. Vinter eller sommar? - På sommaren vill jag ha vinter och på vintern sommar.
87. Knarkar du? - Ja sömn kanske.
88. Röker du? - Nej.
89. Super du? - Dricker alkohol gör jag.
90. Äter du? - Ja, jag gör väl det.
91. Snusar du? - Blä.
92. Vad tänker du när du ser din spegelbild? - Det varierar.
93. Har du bakat en pizza någon gång? - Ja, men det är inge gott med pizza.
94. Gillar du anonyma bevakare? - Nä.
95. Vågar du rapa högt inför andra? - Beror väl på sällskapet.
96. Vad skall du göra sen? - Sova!!
97. Vad ska du göra imorgon? - Träna, plugga, jobba.
98. Privat fest eller festa med folk på stan? - Privat.
99. Älva eller vampyr? - Älva!
100. Hur ofta sitter du vid datorn? - Eftersom jag pluggar via datorn så mest hela dagarna.
101. Har du kysst nån den senaste veckan? - Jaa.
102. Öl eller vin? - Vin.
103. Beroende av något? - Nae, inte direkt.
104. Vem står dig närmast; mammsen eller pappsen? - Mamsen. Men det är på olika sätt.
105. Vad klarar du dig inte utan? - Som alla andra, vatten.
106. Behöver du mer kärlek? - Nej man får inte bli borskämd.
107. Är du natt eller dagmänniska? - Det går i perioder. Men just nu dag.
108. Är du vampyr? - Inte det heller.
109. Vad skulle du ändra på om du fick åka tillbaka i tiden? - Min kost, med många fler saker.
110. Vad skulle du välja, åka framåt i tiden eller bakåt? - Jag stannar helst i nutid.
111. När ska du flytta hemifrån? - Kan man någonsin göra det? Man flyttar ju från hemma till hemma.
112. Skulle du kunna tänka dig att skönhetsoperera dig? - Ja.
113. Vill du ha barn? - Ja tack, helst imorn!
114. Hur stor säng har du? - Jag har en 90 hos mor och far, men den jag bor i nu är 140, men det är Eriks =P
115. Vill du ha längre/kortare hår? - Längre!!!
116. Gillar du Schlager? - Nej usch.
117. Har du en dålig hårdag idag? - Jag har en vanlig hårdag idag.
118. Favoritfärg? - Lila, rosa också kanske.
119. Dagens händelse? - Sofia får ÄNTLIGEN sova!
120. Vad är klockan nu då? - 23.01


Kommentarer
Postat av: Carro

Hihihi, du är så rolig. Men ett fel; du kallas faktiskt Fiffi!!!!

2009-04-07 @ 11:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0