En ny vecka igen

Ja då var det måndag ännu en gång. Jag sitter vid köksbordet och har precis ätit mat, det blev karrékotlett, gratinerade grönsaker, lite keso och ett ägg. Jag har nyss varit ute på en prommis med Mimmi. Den blev inte så lång men det var skönt att komma ut lite, jag har känt mig lite krasslig några dagar så springturen får nog vänta tills imorn.

Jag har Makroekonomikompendiet i högsta hugg, och håller på att förhandla till mig ett pris på en begagnad bok av Johanna. Finansiell analys. Jag tycker det låter så proffsigt. Jag ska analysera finanser =P

I fredags blev det hemmakväll och mys, och i lördags fyllde Mimmi 23år. Så då var det lite partajj där, fick med mig kusinvitamin och hans kompis Rasmus också. Som alla hela tiden ville säga Pontus åt. Rickard började snacka om Spanien så nu är jag supersugen på att få åka iväg! Det blir andra gången jag åker på sol- och badsemester, och det är verkligen på tiden! Sju veckor kvar nu. Usch vad långt det låter.

Nu ska jag kolla upp vad det kostar med en ny bläckpatron till skrivaren och vad papper kostar, så kanske jag ska ta och skriva ut ett kompendium sen. Är det alldeles för dyrt får jag läsa det på datorn, även fast det är hemskt drygt.

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0