Fredag igen

Som tidigare nämnts så har mina veckor nog bara måndag och fredag. Hur kan min ganska innehållslösa vardag gå så fort? Det borde vara åtta dagar på veckan med tanke på hur lite jag ser om dagarna. Men idag ska jag faktiskt vara i rörelse. Eller ja, halva dagen sittandes och halva dagen ståendes. Jag ska för första gången på snart två år gå på en föreläsning! Johanna läser en kurs som jag har läst men inte tentat av, så för att underhålla mina kunskaper ska jag följa med på de föreläsningar jag kan.
Sen är det jobb eftermiddag/kväll. Det ska bli skönt att sitta länge, för sen kommer jag få stå länge. Fast det vore bättre kombinerat..

Helgen för övrigt är plugg och jobb. Jobbar stängning på söndag, och lördagen måste jag sjutton ägna åt plugg.

I onsdags var jag och Josse på stan och käkade och kikade. Sedan var jag med hem till henne en sväng för att hämta en klänning hon inte kunde ha. Passade på att känna om bebin sparkade nåt, men den sov nog. Lite läbbigt dock hur man ser och känner vart bebisen ligger i magen, det kan vara jättehårt och runt på ena sidan och alldeles mjukt på andra.



Nej nu måste jag kila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0