Kriterier för en bra blogg?

Ägg är ett bra substitut för potatis och dylikt. I alla fall enligt min mening. Jag måste ha något mer än bara någon köttbit och grönsaker. Jag gillar egentligen inte ägg, men det fungerar ganska bra som en låtstas-potatis.
Nu ska vi se hur länge jag pallar den här gången.

Inte börja före en tenta? Typiskt, jag som har en på fredag.  Får shotta Chi San innan. Smakar fördj*vligt, men jag inbillar mig att jag är piggare, inte någon lutare idag, inte ens efter simturen!


Jag brukar surfa runt på lite olika bloggar. De mest populära har massvis med bilder på bloggaren i fråga, men en massa "dagens outfit"-bilder. Och alla har så snygga outfits. Vem skulle vilja se mig, som springer runt med mysbrallor hela dagarna?

Äh, nu ska jag mysbyxa in till sovrummet med datorn istället. Tjipp!


Kommentarer
Postat av: Emma ~ Crazyangel [mamma till Milton]

Jag har redan knarkat silvershampoo. Det ta ju bara på dom gula nyansernsa, inte på dom mer starka gula/oranga nyanserna.... :/

2009-04-01 @ 20:24:33
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag har aldrig heller kunnat se mig själv lägga ut en "dagens outfit" Helt ärligt förstår jag inte hur folk orkar klä upp sig varje dag. Själv ser jag ut som skräp oftast, och ibland får jag ett ryck och ser kanske lite bättre ut en dag och så tycker jag att det blir extra roligt att klä upp sig för fest. :)



Träna på sats med mig?



Jag ska anmäla mig till vårruset.



Klara 5 km med mig?

(har bara klarat det en gång tidigare och det var förra årets vårrus: 32 minuter. Det ska slås.)Har mongobenhinnor som strular men det ska gå.

2009-04-01 @ 23:04:36
URL: http://www.lisanorling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0