Måndag igen

Idag är det tvättstugan. Jag har bara en, så det går ganska segt. När jag är klar med det ska jag sätta mig på bibblan och plugga, det känns som att jag får mer gjort där. Det blir Mikroekonomi och Affärsredovisning.

På spisen står kyckling och ägg på tillredning. På bänken bredvid står det en tallrik med spenar, gurka och hummus m svarta oliver. Jag är så hungrig så jag är alldeles matt. Nu är det nog dags att äta, det ser klart ut.

I fredags var jag ut med Mimmi och Åsa. I lördags var jag en sväng på stan, först med Mimmi, sedan med Carro och efter det åkte vi till Sätra jag och moster och solade och myste. Söndagen bestod av jobb, Petra var dålig så hon fick gå hem vid 16, för det var ändå så lugnt, så jag fick stå själv 2h längre än vanligt men det gick bra det med.

Men vad är planerna för sista april nu då? Någon som känner för att käka lite gott och dricka lite vin kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0