Tvättstuga

Idag var man uppe med tuppen. Tvättstuga mellan 7 och 17. Jag ska iväg och simma med Mimmi klockan ett, men sen är det hem och fortsätta.
Ska nog försöka kuta runt lite ikväll också. Jag hatar det, men jag måste försöka.

Enligt alla så ska GI-dieten fungera. Man går ner mkt i början när man utesluter kolhydrater helt, och sedan ska man hitta en balans för att hålla vikten när man sakta för in dem i kosten igen. Får höra att det kanske är för att jag inte är en 100-kilosbjässe som jag inte ser stora resultat fort, men jag såg precis att Lisa skrivit att hon gick ner sju (!) kilo på tre veckor, och Lisa är en liten människa. Kan hon borde väl jag kunna. Kanske ska testa igen.

Nu ska jag fortsätta med webföreläsning 1 i Mikroekonomisk teori A. Jag hatar det också, men jag måste.



Sommaren 2020? =S

Kommentarer
Postat av: Lisa

Man blir ganska "susig i huvudet" i början när man gör så där. Jag kom knappt ihåg min egen bankomatkod. Men efter 2 veckor ungefär är det som om hjärnan har vant sig vid sitt nya bränsle, ketoner, som bildas av fett och som fungerar som sockersubstitut för hjärnan. Så börja inte strax innan nån tenta. Haha.

2009-04-01 @ 11:37:10
URL: http://www.lisanorling.se
Postat av: Ylva

Det funkar helt klart! Däremot kan man bli rejält trött och seg i kroppen speciellt när man tränar och kroppen inte får några kolhydrater, men det fixar du galant =)

2009-04-01 @ 18:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0