Jag har tagit ett beslut

Och detta beslut handlar om skolan. Jag har en tenta imorgon (makro) och en på lördag (ekonomistyrning). Grejen är den att jag känner mig ganska så säker på ekonomistyrningen men inte alls säker på makron.
Valen jag har att göra är: Plugga hårt makro idag, göra tentan imorn, plugga hårt ekonomistyrning imorn efter tentan och göra tentan på lördag.
Om jag ger makro en dag och ekonmistyrning en dag är chansen för att klara båda inte så stor. Ger jag dock ekonomistyrningen dubbelt fokus så klarar jag nog den ganska säkert.
Bättre att klara en än att inte klara någon.

Eller?

Kommentarer
Postat av: P

Det blir nog bäst.

2009-12-11 @ 08:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0