Koncentrationssvårigheter

Ja det är bra svårt att koncentrera sig ibland. Jag sitter i skolan men datorn får mycket uppmärksamhet. Dock har det gått bättre än jag trott, jag har gjort mycket. Det är bara Makron som bekymrar mig, men jag ska råplugga det ikväll och imorn.

Hungrig är jag också, men jag är inte så sugen på att gå till en matsäcksmatsal själv när klockan är lunchtid. Smockat med folk, och så lilla ensamma jag. Kanske åker hem och fortsätter. Dock så finns det en massa som behövs städas där hemma, så det blir förmodligen det jag gör istället. Kanske ska dra en timmes städ innan jag börjar så att jag inte har nåt annat att störa mig på när jag ska plugga sen. Gör nog så...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0