17:05

Sitter i köket framför datorn och en gammal tenta. Förbannat uttråkad börjar jag bli, nästan lite så att jag vill lägga mig och sova. Det är ingen höjdare att sitta hemma och plugga hela dagarna varje dag på en arbetsvecka. Och Erik kommer aldrig hem före fem. Jag vet inte riktigt vad jag kan göra åt det heller, för jag måste ju ägna mig åt skolarbete hela dagarna när jag är ledig, och det är inte som att ligga och mysa med en bra bok direkt.

18:30 är det Aerobics igen. Fast med Elin S den här gången, så ett hel nytt pass för mig, jag kommer nog se ut som en yr höna igen. Jag längtar nästan till imorgon, få komma ut och jobba lite.

Vad ska vi äta för mat idag då? Jag är sugen på stuvade mackisar och köttbullar, men jag har inga mackisar. Typiskt. Och på affären finns det bara fusilli, det går ju inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0