Bakissöndag?

Nej faktiskt inte. Tog mig lite sovmorgon till klockan elva och sen kilade jag iväg för att handla mat och sen var man ju igång. Erik drog iväg på lite spinning nyss, men riktigt så pigg är jag nog inte..
Gårdagen var trevlig, trots att jag inte kände någon mer hos Åsa än dom jag kom med. Det var kul att Camilla hängde på också, trots en bebis i magen. Men om du läser det här så får du nog säga till när du går nästa gång. Det kom en tjej sen som såg preciiis ut som henne och jag tog fel mer än en gång!

Nu ska jag titta igenom en gammal tenta för att se om jag kan det jag ska kunna till fredag. Det blir en rolig dag, tenta mellan 9 och 14  och sen är det jobb mellan 14 och 21:30. Jag kommer vara trött!

Kommentarer
Postat av: Robin

hehe han har ju varit hos tandläkaren å fått bedövning. Tack för senast! Hoppas att vi väckt sushimänniskan i dig! ;)

2009-02-15 @ 18:44:15
URL: http://www.roblogg.se
Postat av: Camilla

Ja, hon kom till mig och sa det idag men jag fattar inte hur du kunde blanda ihop oss.. Kanske var den blonda hårfärgen eller så hade du druckit för mycket vin ;)

2009-02-15 @ 20:37:47
URL: http://lacamela.blogg.see

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0