Borrar

Ja nu har dom dragit igång och renoverat igen på våning 4. Men det låter väldigt lite måste jag säga, ingenting jag störs av. Inte än i alla fall! De som ska flytta in där hade skrivit en lapp om att under hela vecka 8 kommer snickaren sätta in köket. Hänsynsfullt, tack för det! Då kan jag välja att åka iväg och plugga direkt på morgonen istället för att bli störd klockan ett och sen då behöva gå någonn annan stans.
Jag skrev en lapp och lade i deras postlåda, där jag tackade för deras omtanke, för det var säkerligen pga att jag ringde förra gången som de gjorde det. Jag tycker att man är värd ett tack om man tänker ett steg längre sådär.

Klockan 16 har jag lovat att träffa Christian på nya Waynes för en fika. Han ville prata ur sig med någon som inte kände alla sa han. Undra vad han har för bekymmer nu, säkert kärleksbekymmer, det brukar han vara duktig på, hihi.

19:30 - 20:30 är det Friskis som gäller. Aerobics med nya Jessika. Det och spinning. Jag har hittat två träningsformer som verkligen funkar för mig. Det är skönt också när man bor så nära, det tar liksom ingen tid direkt. Förr var jag tvungen att sitta knappt en timme på bussen, och om jag missade bussen hem tog det ännu en halvtimme.

Erkki har varit i Västra Aros med jobbet idag. Han var på väg hem från Västerås vid halv två-tiden, så han hinner väl inte hem före jag sticker iväg. Sen drar han på rep klockan sex, så vi ses väl vid tio som vanligt.
Ne nu ska jag fortsätta..... ja vad ska jag fortsätta göra? Någon som kan gissa? Det bör inte bli svårt.


Kommentarer
Postat av: mamma

Maila till mamma, eller kanske plugga.. :o)

2009-02-17 @ 15:40:48
Postat av: Sofia

Mamma: Båda var ju rätt men det sistnämnda var vad jag tänkte på =P

2009-02-17 @ 18:20:40
URL: http://ihja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0