Costa Blanca, Spanien

För er som inte vet (Elin), så är det dit vi ska. Och jag har precis preliminärbokat Petra att jobba åt mig då, så det ska inte bli några problem. Jag ska bara komma ihåg att skriva upp det i almanackan på jobbet, måste också komma ihåg att ta ledigt när vi ska på Deep Purple i Juli. Tar nog en vecka då, sen en vecka i Augusti. I sommar MÅSTE jag ha ledigt, jag har inte haft en ledig sommar på 4 år, jag har ju jobbat mig igenom dom. Så sammanlagt tre veckor semester. Det kan det vara värt!

Pratade precis med Josephine. Nu ligger hon på sjukhuset igen. Hon har tydligen en cysta på 7,5 cm i ena äggstocken, så det blir kanske operation om de inte kan punktera den. Men lilla Oliver mår bra i alla fall!

Nu ska jag sätta igång och städa av lite här, sen ska jag plugga lite. Köpte paljetter på Hobbyshopen idag, i lite olika färger. Tänkte hotta upp någon tröja/linne. Kanske hinner med det idag också ;)


Kommentarer
Postat av: Josephine

Nu är jag hemma :D Öm i hela magen och illamående som en tok, men hemma är jag! Vill ha besök om du hinner nån dag :P

2009-03-03 @ 09:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0