Dålig i magen

Tänk att det ska gå så fort innan man känner av den där jävla mjölken. Ursäkta min svordom. Var hos momor och åt köttsoppa och pannkaka nyss. Pannkakan var glutenfri men inte laktosfri, och det visste jag så jag skulle ta laktaspiller. Men tror du jag kom ihåg det? Det slog mig typ en kvar efter att vi ätit klart att jag glömt, så jag stoppade i mig två direkt då i hopp om att det skulle hjälpa. Det gjorde det inte, för nu bubblar det för fullt i magen här. Aj aj.

Kusinvitamin kom dit också. Han var lite hårig må jag säga. Kanske ska ta med honom om vi åker utomlands i sommar? Det vore trevligt.

Nu ska jag kila ner på hörnet och sola en kvart. Sen ska jag upp och läsa lite mer, laga lite mat och vid halv åtta är det aerobics på Friskis. Det är en ny tjej som har tisdagspasset nu, så nu blir det nya steg att lära in. Elin som hade båda tidigare har bara torsdagspasset nu och även hon har nya steg man måste lära in. Precis i tid för att jag skulle få ut något av passen i och med att jag kunde hänga med, då byter dom. Tokigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0