Friskare

Idag är vi piggare! Jag har nog fortfarande lite feber, men det känns bättre iaf. Har haft fruktansvärt ont i ländryggen, men det var nog som mor sa, att det var njurarna som klagade på vattenbrist. Jag har smort in med liniment, och försökt dricka mycket vatten, så nu strålar det inte lika mycket.
Jag tycker sååå synd om dig Josse som inte klarar av att dricka mer än nyponsoppa nu. Visserligen slipper du febern och den allmänna sjukkänslan, men fy sjutton för att må såhär illa som vi gjort i mer än en dag.

Sitter med datorn i sängen nu. Jag känner mig lite stressad pga att jag inte hann läsa något igår. Jag hade tänkt läsa en hel del eftersom jag var ledig, men det gick inte så bra att göra annat än sova.
Så nu ska jag ta tag i det, så jag slipper ha såå dåligt samvete för att jag ligger hemma utan att göra nåt vettigt.

Kommentarer
Postat av: Elin

Men när man är sjuk ska man inte göra nått vettigt!!! drick oboy och kolla på en film

2009-02-03 @ 14:07:33
URL: http://elinfo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0