Magsjuka

Ja idag har jag och Erik legat och spytt i kapp.  Stafett till toan. Men efter att mor kom hit med lite nypon- och blåbärssoppa så har både jag och Erik piggnat till. Så TACK MAMMA!

Imorgon skulle jag ha jobbat för Josse. Jag skulle ha haft tidningarna, men jag ringde tidigare idag och berättade att jag hade magsjuka, så Petra jobbar istället. Men är jag pigg så kanske jag knatar dit och assisterar.

Nu ska vi äta lite mer soppa, man blir inte så mätt på sånt, men det är ju bra vid sådana här tillfällen. Jag ska ta och ringa mamma också. Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: johanna

Men stackare! Hoppas det inte var Moa som smittade er,vore konstigt eftersom hon varit frisk i tre dar när vi hälsade på. Fast det är ju nått som går just nu....:( Krya på er!

2009-02-02 @ 21:56:43
URL: http://lotvallen17.blogg.se/
Postat av: Mamma

Varsågod mina små goungar...

2009-02-03 @ 07:31:31
Postat av: Josse

Har du också åkt på nyponsoppa dieten :P Vissa dagar är det de enda jag kan äta, så tråkigt. Så skatta dig lite lycklig du kanske bara behöver leva på det i 2-3dagar och inte 2-3veckor ;) Krya på dig! =)

2009-02-03 @ 10:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0