Mer tid

Har ju fortfarande inte fått den där jäkla uppgiften rätt som jag trodde vi fått. Så har kollat på den i helgen och suttit med den på förmiddagen idag. Och så sa det klick! och så såg jag ett litet fel, och efter en smärre korrigering så stämmer balansräkningen! Så nu känns det helt plötsligt som jag fått mer tid, som att någon gett mig en extra dag typ. Jag hade ju trott att jag skulle få sitta med den hela dagen idag.
Så jag ska ta mig tid att gå lite på stan med Mi ikväll, som vi pratat om. Det känns skönt.

Det är ganska skönt att gå hemma hela dagarna på ett sätt. För jag kan gå runt i pyjamas hela dagen om jag vill! Men eftersom jag ska ut senare så tog jag mig in i duschen.
Nu ska jag klä på mig och sen ska jag laga lite lunch!

Kommentarer
Postat av: Emma ~ Crazyangel [mamma till Milton]

Nä precis.. Men Barnmorskan sa sist att nu ärhan så pass stor att han lär få hitta sovställningar som passar honom. Så ja vet ju att det inte borde va nån fara. Men de gör mej nervös iaf :P

2009-02-10 @ 10:40:31
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0