Söndag

Idag har vi tvättstuga en stund. När Erik påpekar att det är dags att tvätta, då är det dags att tvätta. Han har ju för övrigt en hel del strumpor och kallingar, det brukar vara mitt som tar slut först. Så när vi kom hem från IKEA, där vi köpt ett duschdraperi för 12 kronor, så gick jag ner i tvättstugan för att se om det fanns någon ledig tid i veckan, och det fanns en på en gång! Konstigt att inte fler folk tvättar på helger här.

Tänkte gå en sväng idag också, men det blev ju som sagt tvättstuga istället. Och det är ju hemskt jobbigt att gå när det är så mycket snö ute som det är nu. Men det är vintrigt i alla fall!

Senare ikväll ska vi ut och äta med Forsbergs. Elin har en kines som inneboende så det är väl för henne antar jag. Men det är ju trevligt på en söndagskväll. Borde nästan avsluta det med en bio, men jag är nog lite snål. Nu är det dags för tvättstugan igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0