Söndag

Ligger i sängen igen. Jag gick upp vid nio eller strax efter och tog en hårdbrödmacka och lite oboy, och satte igång för att baka lite mjukt bröd. Erik bakade bröd gjort på grov mix för nån vecka sen, men det brödet blev hårt och väldigt kompakt, inge vidare alls. Det blev likadanat när jag gjorde det förut, men då trodde jag det berodde på för varmt degspad så att det inte jäste, men mixen är kanske inge vidare ändå. Så nu håller jag mig till mix med fiber.


Jag ska ta och läsa lite mer i Lär Lätt!-kompendiet om mikroekonomi nu. Det är verkligen ett lättläst kompendium, men jag känner igen det så väl. Jag har läst det förut, det handlar om utbud och efterfrågan. Jag kan bara inte minnas vart jag har läst det. Hur som helst känns den här kursen inte särskilt svår än, det är skönt!

Klockan två börjar jag jobba. Typisktatt ha stängning, om jag inte haft det hade mor följt med mig på den där bion jag ville se. Men men, lite pengar är ju inte helt fel, speciellt inte en söndag då det är OB! Det är ju rätt skönt att komma ur huset ibland också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0