Trött

Sitter och pustar lite vid köksbordet. Kom precis hem från ett spin/medel-pass. Det kanske bara är jag som tycker såhär, men är det inte lite svårt att bli riktigt peppad att trampa på till gamla kiss-låtar? Förmodligen är det för att jag hellre lyssnar på trance/dance som jag cyklar på bättre med det i öronen. Hur som helst så ska jag nog inte gå på Pia S pass nå mer, hon hade mest gammal rock, så det var för mig ett lååååångt pass. Satt mest och längtade hem.



Nu ska jag hoppa in i duschen och sen laga lite käk, det blir till att sitta uppe länge med Mikroekonomin ikväll. Jag känner mig själv och jag pluggar bäst på em/kvällen så jag kan inte räkna med att jag kommer ha orken att sitta hela dagen imorn. Men imorn blir det genomgång av vad jag redan läst, för på fredag är det tentamen!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till på tentan

2009-02-19 @ 07:24:11
Postat av: Lisa

Ja visst var det hemskt. :/



Jag tränar mest styrketräning på sats men också core, afro, combat, yoga, bodypump och annat skoj. :)



Hörrudu, gammal rock äger ju :D Det får man muskler av har jag hört. ;) Haha. Men trance blir man ju nästan speedad av så det är ju bra ibland. :)



Lycka till på tentan!



Krama

2009-02-19 @ 16:14:48
URL: http://www.lisanorling.se
Postat av: Lisa

Jag var förresten in på ditt jobb idag, hihi. Men du var ju inte där.

2009-02-19 @ 16:15:27
URL: http://www.lisanorling.se
Postat av: therese

TRANCE och DANCE, instämmer!!

2009-02-21 @ 23:14:08
URL: http://thereseinletters.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0