Va, har du flyttat?!

Igår var vi på japansk kväll hos Eriks kompis Robin, och hans tjej Lisa. Det var trevligt, jag har aldrig ätit sushi förr men det var faktiskt helt okej. Det är nog en maträtt som man måste lära sig att äta, men det är ju iaf något jag kan tänka mig igen. Utan wasabi dock =P

Erik gick precis ut för att vänta på sin skjuts till Söderhamn. Tydligen så ringde de precis, då var de i Hagaström. De hade glömt att Erik bor i stan sedan ett och ett halvt år!

Ikväll är det fest med Mimmi och brudsen, vi ska till Åsa som har fyllt år. Skönt att vara ledig idag så jag har tid på mig att göra mig kar, det brukar bli stress jämt annars. Nästan så att man kanske borde börja nu? ;)

Gud vad solen flyttar sig fort på vintern. Sitter i sängen med datorn nu, och alldeles nyss kom solen i ett läge så att den speglade sig i ett fönster i huset mittemot och RAKT i mitt ansikte. Men nu, kanske två minuter senare, så är den borta trots att jag ser på husväggen att den lyser för fullt.

Nu ska jag vara lite effektiv med plugget innan jag dammsuger klart!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Heeej! :) Rolig blogg. *lägger i favoriter* Jag skrev mina inloggningsuppgifter här i emailfältet. :) Min bilddagbok har du här: http://braintab.bilddagboken.se och lösenordet är lisa. ;) Ha det så skoj ikväll!

2009-02-14 @ 15:04:44
URL: http://www.lisanorling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0