VASEN

Så heter vasen jag har gjort till ljuslykta. Och till Carro och mor - den kostade visst 19, så det är väl samma som ni pratade om att du hade då moster. Bara till att köpa stenar och göra en du med ;)

Idag har Erik köpt en till gitarr. Till Guitar Hero då såklart. Så ikväll har vi spelat multiplayer på Aerosmith! Och tittat på melodifestivalen. Men jag har ingen aning om vilka som gick vidare, and frankly - I dont care. Det står väl i tidningen imorn förmodligen.


Ne nu är det dags för sängen!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men jag då skall inte jag också göra en ljuslykta tycker ni ? Eller kanske jag får en i present någon gång av min dotter..fniss

2009-02-08 @ 10:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0