Jag är inte långsint.

Sitter i soffan med datorn i knäet och Top Model Australien på tvn. Kom hem från jobbet kvart i tre, gick upp halv fem i morse. Var helt slut i huvudet och kroppen och tänkte gå och sova en stund. Men då börjar dom borra. Så då gick jag ner till solariet på hörnet för att få mig lite fräknar i vinterglåmet och i ett solarie brukar man kunna somna. Och det gjorde jag.
Nu kom jag på att klockan är mkt och Erik har bråttom iväg, så jag måste sätta igång med maten. Idag blir det kyckling och ris och jordnötssås. Blev så sugen på det när jag gick förbi thaihyllan på ica i jakten på en yoghurt.

Efter maten ska jag plugga igen. Det blir mkt plugg för min del.

I övrigt är allt lugnt. Har släppt det där nu iaf, orka älta. Jag har ju sagt vad jag blev arg över så nu får det vara bra.

Jag vill gå på I Taket Lyser Stjärnorna. Någon som vill joina?

Kommentarer
Postat av: Elin

jag tänkte lägga pengarna på bejamin button så njäääej... jag klarade arkitekturprovet iallafall :)

2009-01-27 @ 20:52:47
URL: http://elinfo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0