Kungsberget



Sitter och väntar på Rickard nu.
Vi ska åka till Kungsberget. Där var man ju inte igår . Kanske ska ta och äta lite frukost, börjar känna mig lite hungrig.
Det verkar som jag får gå själv på bio. Det känns ju lite muppigt. Får ta med mig en uppblåsbar docka och sätta bredvid mig så det ser ut som jag har sällskap. Det kanske blir ännu konstigare iofs.

Ikväll är det Friskis-kväll på intersport. Jag behöver nya träningsskor, mina börjar kännas små, så jag ska dit och kolla iaf. 15% på sortimentet. Inte så mkt kanske, men alltid något!
Jag skippade aerobicsen igår, jag var helt slut i knoppen. Konstigt hur man inte kan somna när man behöver. 22 är ju inte sent att lägga sig en vanlig dag, men när man ska upp 04:30 är det ju det. Och lägger jag mig tidigare så sitrrar jag på insidan av ögonlocken till efter tolv iaf. Inte så underligt att man är trött när man kommer hem sen.

Nej nu lär jag rappa på!
Och om någon stockholmare läser:
Nej nu måste jag rappa på!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ta med kusin vitamin vet ja..

2009-01-28 @ 12:39:31
Postat av: Elin

Äh vaddå kungsberget, inget slår väl att tar reda på hur nederländerna påverkas av de globala klimatförändringarna??! Nä vet du vad, avis är jag.

2009-01-28 @ 12:58:55
URL: http://elinfo.blogg.se/
Postat av: Mor

Blev det några nya skor???

2009-01-29 @ 13:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0