Linser

Har precis kommit hem från Synsam, där jag var och skulle lära mig sätta i mina linser som jag precis fått. Jag hade tid en timme, men fick gå därifrån efter 20 min för jag var ju KUNG på o sätta i dom ;) Nåja, kanske inte kung. Men nästan ;) Så nu sitter jag här utan glasögon och bara ser och ser. Coolt.

Snart ska jag knata iväg till Friskis. Eller om en timme iaf. Ska gå på nåt pass som heter bräda, antar att det är lite som step up, när man använder sig av en sån där bräda. Imorn har jag bokat in mig på aerobics. Hur ska jag klara av det? Kombinationer och shit.

Imorn ska jag ut och äta med kusin och morfar. Jag ska nog propsa för Frasses om dom vill ha hamburgare, för dom har stans godaste kyckling i gröncurry! Och alla som känner mig vet att jag alltid äter det på thairestauranger.
Börjar bli lite hungrig nu. Man kanske ska ta sig ett mellanmålsfika innan träningen, är så dags nu, annars får jag nog håll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0