Tentaplugg.

Varför kräver det nästan alltid godis när man ska sitta länge och plugga? Varför måste man äta överhuvudtaget då? Det är ju ingen som kan neka att man blir sugen... Jag har två veckor av intensivt tentaplugg framför mig, men jag kan ju inte ha två veckor av intensivt godisätande. Jag har ju faktiskt bestämt mig för att hålla mitt nyårslöfte om godis EN dag i veckan, det här året.
Köpte träningskort på friskis & svettis igår, jympa och spinning. Ska bli skönt att komma igång igen, men jag skulle gärna vilja ha lite sällskap =)

Ne nu är det nog snart dags att krypa ner i sängen, för imorn ska jag upp tidigt och sitta hela dagen med näsan i böckerna.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Elin

I can join for spinning one time^^ sen blir det nog dyrt..

2009-01-06 @ 21:30:52
URL: http://elinfo.blogg.se/
Postat av: Mimmi

hehe okei :P du jag tror ja ska uppdatera nu :p

2009-01-06 @ 22:00:10
URL: http://mimmi86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0