Vad är det för dag idag?

Jo det är tvättdag idag. Har tvättstuga mellan 7 och 17. Långt pass kan man tycka, men har man tvätt som ska vara antingen svart, vit eller pastell, 40 eller 60 och sen handdukar och lakan på det så är man ju uppe i en ca 8 maskiner. och vi har två tvättmaskiner här. Sen ska det torka osv. Det tar tid... Men idag känns det som det går ganska snabbt ändå, har redan hunnit igenom all 60-tvätt.

Dilen skrev precis och frågade om hon kunde komma förbi och hämta sin sminkväska som hon glömde här för typ en månad sen. Så hon kommer nog snart.

I övrigt sitter jag med böckerna framför mig (och datorn bredvid). Har tenta på torsdag så det är plugga som gäller för hela slanten. Nästan iaf, för ikväll ska jag ju på aerobics, min nyfunna kärlek =P.
Imorgon ska jag leta mig ut till Hamrångefjärden, hem till Johanna, vi ska plugga ihop lite sista dagen innan tentan. hon ska också göra den på torsdag. Tur att Erik har en GPS, vet inte om jag skulle åka åt rätt håll annars ens. Jo ut från stan kanske men sen skulle jag säkerligen hamna i Ockelbo snarare än Hamrånge, lokalsinne noll =S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0