Värdelösa ugnsformar från IKEA

Ännu en ny vecka. Fasen vad tiden går fort alltså. Det verkar ibland som det bara är måndag och fredag på veckan.
Idag har jag varit på språng hela dagen, det är ganska ovanligt, för oftast är jag hemma eller på jobbet.
Började dagen med att åka upp till morfar och testa nya klippmaskinen på honom, mycket förnöjt resultat, det gick himla fort .
Mitt under klippningen ringde mor, så då var det bara att rusa upp till Max på söder för en lunch. Gott och trevligt, jag gillar våra små luncher.

Efter det åkte jag vidare till Josephine för att kika in hennes nyrustade lägenhet som jag inte sett sen den blev klar. Lite pinsamt för det var länge sen den blev klar =P Väl där visade Josse några radhus som de var intresserade av, jag gillade det i Bomhus bäst.

Nu har jag nyss kommit hem från Valbo.  Erik behövde hjälp av min far, datasnillet. Passade på att sno åt oss en varsin vinbärsgömma också!
Vidare till Ikea därifrån för att reklamera en ugnsform som sprack mitt under matlagningen, hann plocka på oss lite onödigheter på vägen genom varuhuset.

Nu ska jag sätta igång att läsa kompendiet om Mikroekonomisk teori. Innan jag somnar.


Kommentarer
Postat av: Josse

Tack för besöket =D

2009-01-27 @ 12:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0