Glasgow City Centre




Sitter hemma hos bror i soffan och tittar på America´s Got Talent.

Vi har nyss käkat Tikka Masala med fullkorns-basmatiris. Det var gott.

Idag tog vi bussen in till stan för att strosa där. Jag gillar Glasgows shopping - nästan alltid rea och en massa billiga snygga saker, speciellt skorna. Men det allra bästa måste ju vara PRIMARK. Tänk dig HM fast halva priset, och ibland inte ens det. Okej, kvalitén är inte alltid den bästa, så man får dra och känna lite på grejerna först, men priset och variationen. Allt finns där och igår köpte jag ett par jeans för 13 £ ( ~170 kr) !

Vi letade på samma japanska restaurang som sist vi var här. Jag var sugen på sushi (trots att jag åt det i onsdags), och Erik ville ha nåt asiatiskt. Oko Express heter stället, och vi kan ju nästan kallas stammisar där nu ;)

Nu blir det plugg och mys.


Kommentarer
Postat av: Mor

Bra verkar det sa Bill. Mycket bra sa Bull.

2009-07-18 @ 22:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0