No longer vacation...

Första dagen på jobbet efter två veckor ledigt. 7-18. Jag är SLUT! Men nu ska vi äta, sen till Hemlingby och dra en runda (jag springer och Erik går) och sen blir det plugg tills jag nästan somnar. Och när jag nästan somnar ska jag titta på Ghost Whisperer som jag spelar in på dvdn klockan nio. Och varför spelar jag in det? Jo för då kan man spola förbi reklamen och titta på avsnittet på en halvtimme istället för en timme, på så vis spar man tid och hinner plugga mer ;)

När jag var liten åt vi ganska ofta Stinas kyckling. Ni vet den där färdiglagade marinerade som man lade in i ugnen direkt från frysen. Nu ska vi testa Icas variant på den, Tandoorikyckling. Till det råris, sallad och sweetchilidressing.

Adieu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0