Öööörgh!

Ibland hatar jag skolan. Eller iaf så hatar jag mig själv för att jag inte kan skolan.
Jag måste verkligen ändra min plugg-teknik. Jag måste i förväg dela upp hur många sidor jag måste läsa varje dag för att hinna igenom en kurs, och så måste jag lä'sa det varje dag också. Just nu ligger jag efter och det suger hårt (ursäkta språket).
Tentorna som jag ska göra i höst är fyra stycken. Två utav dom ligger på samma dag på samma tid, så en utav dom får jag hoppa över. Men det är en ny kurs så det måste komma fler tentor i den senare.
Det tråkiga är att det ligger 11, 14 och 21 augusti, så det är inge utspritt här inte =S


Nu ska jag äta frukost. Sen ska jag duscha, klä på mig, packa väskan och så småningom åka hem til Sverige igen!

Kommentarer
Postat av: Johanna

hallå pluggkompis, nästavecka sätter jag igång på allvar, min mobil är borta så skicka ett sms till patrik eller ring när du har tid..:) kram

2009-07-23 @ 22:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0