Choklad

Ännu en dag tillägnad åt bara plugg. Har ju tenta på fredag och imorgon jobbar jag 8:30-18.
Kanske hinner med en timme spinning ikväll också. Borde hinna med det, har många mål att genomföra den här våren nämligen.

Jag och Petra har börjat peppa varandra.  Vi har båda problem med magen, men antagligen på grund av olika anledningar. Så Petra ska börja att äta regelbundet, för det är hon så himla dålig på nu. Och jag ska sluta äta choklad, för jag blir dålig i magen av det pga av mjölken och jag blir dålig runt magen av det pga att den sätter sig så fint i en bilring!
Fatta hur svårt det kommer bli, jag Ä L S K A R choklad! Många som jobbar i kiosk säger att de blir trötta av att jobba med godis hela tiden. INTE JAG! Det är tvärtom, man blir galet sugen.
Och vad gäller mjölken i chokladen så är det så pass lite för mig så att jag blir lite crappy efter nån timme och då är det svårt för hjärnan att direkt koppla choklad till dålig mage, så jag får inte den där äckelkänslan när jag tänker på choklad. Det vore ju en hel del lättare om jag fick det. Men äter jag nougat (som är en favorit) då smäller det på en gång. Så nougat tänker jag inte ens på. Ska försöka få ur all choklad ur huvudet nu bara.

Var på aerobics igår. Mitt under passet känner jag hur jag får ont i benet igen, där vid ischias. Neeej, inte igen! Men idag känns det inget när jag går som vanligt, bara lite om jag vrider mig. Så hoppas hoppas jag inte får tillbaka det.

Kommentarer
Postat av: Carro

Choklad är sjukt mumsigt. På söndag får vi äta godis.

2009-03-05 @ 16:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0