Fjärran Höjder

Nu har Erik och jag precis kommit hem från Fjärran. Sitter i soffan och dör lite. Vi var och simmade lite med Mimmi. Visserlligen blev det inte så långt simmande, men det känns! Mimmi har 4 månaderskort där och jag ska nog också köpa ett. Jag har funderat på att köpa till gymkort på Friskis, eftersom passen inte alltid passar mina jobbtider. Ett gymkort där kostar 900/termin, och det är nu 3.5 månader kvar av den här terminen. Ett kort för bad för 400 månader kostar också 900. Men eftersom jag är student så har jag 25% rabatt, så då är vi nere på 675! Jag tror nog att jag ska köpa ett sånt. Det är skönt med lite variation, och bara snön som nyss fallit smälter bort lite så kan man ju ta cykeln upp och då går det ju fort. Men då har jag lagt ut 1975 på träningskort/ 6 månader. Men det känns lite mer legitimt när det är för hälsan.

Apropå att cykla så måste jag lämna in min cykel på lagning. Det blir pyspunka på den varje gång man ska använda den.

Ne nu ska jag borsta tänderna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0