Måndag

Ja då var det en ny vecka igen. Jag har precis slängt i mig lite mat och ska sätta igång och tokplugga nu. Jag har verkligen varit oansvarig och det har gått närmare en vecka sedan jag pluggade ordentligt. Jag hoppas det går bättre när våren kommer och jag kan vistas ute mer.

Jag och Mimmi var ute på en prommis nyss. Vi gick min vanliga slinga över Sätra. Trevligt med lite sällskap, men hon vet då sjutton hur man går fort - jag hann inte med!
Imorgon ska vi ses på Fjärran 7:30 för lite simning. Jag ska nog försöka dra mina 50 längder minst, får se hur länge Mimmi står ut =P
Hoppas knäet vill samarbeta bara, det gör inte ont längre nu i alla fall.

Det är också dags att söka nya kurser till HT 09. Handelsrättslig översiktskurs + Statistik för ekonomer ELLER Handelsrättslig översiktskurs + kvalitativ metod + kvantitativ metod. Vad ska jag välja? Statistiken var tydligen rekommenderad vid revisionsarbete, men det är jag inte så intresserad av.
Jaja. Soffan nästa med näsan i en bok. Eller tre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0