Mittpass.

Ja det trodde jag att jag skulle jobba, men tydligen har min chef strukit mig och gett passet till en annan. Så Ylva, kolla upp det om du inte redan fått höra nåt, för han såg ut att ha strukit bort dig med. Tog några timmar åt Petra ist, så jag har varit igång sen halv fem iaf.

Jag passade på att "ta" en lunch med mor idag. Asian Kitchen blev det, gott gott. Dom hade sushi också, såg ut att vara wasabi-fri. Det var den inte. Smög ner den lite snyggt i en servett.

Nu ska jag hitta på nå o göra. Måste nog titta lite på en webbföreläsning, men då krävs extrem fokus, och det är jag lite för trött för. Vakna!

Hej do

Kommentarer
Postat av: Mor

Ja du "passade allt på" :o))

2009-03-19 @ 14:28:26
Postat av: Mimmi

jaha, ja men jag kan nog skrapa ihop en liten tårta till dig ;p jasså? va trevligt:D vilka är de? du o erik? :)

2009-03-19 @ 15:04:48
URL: http://mimmi86.blogg.se/
Postat av: Ylva

Jorå vi har diskuterat den problematiken redan, jag fick sms ivaf....

Lördagspasset behöll jag, sen fick Peter ta en tisdag, kom på att jag ändå kommer var sjukt slut den veckan, så det gjorde inte så mycket i slutändan

2009-03-19 @ 17:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0