Ont i mitt knä

Har nyss kommit hem från badet. Det blev en morgonsimtur idag med. Det är ganska tråkigt att simma, men det är ju bra träning, man får bubbla efteråt och det är inte så hemskt tungt. Det konstiga är ju bara att jag får ont i mitt vänstra knä, precis som jag fick när jag spelade handboll. Det känns som att det inte är tillräckligt stabilt, så när jag tar bentag så gnager det typ på insidan. Inte alls så skönt.

Vid 8:45 ramlade det in massa skolungdomar. De skulle väl ha idrott, för min granne (och Eriks gamla idrottslärare) Leo stod där och instruerade dom. I och med att de kom så var motionärerna och jag tvugna att samsas på färre banor, och till slut så simmar man ju bara runt och sparkar på varandra och skvätter. Jag ska nog försöka komma lite tidigare nästa gång, så jag hinner undan skolorna.

Nu är det plugg som gäller, fram till 14 då jag börjar jobba.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tokigt att du får ont i knät, simning brukar ju vara skonsamt annars för leder och så.

2009-03-14 @ 08:36:22
Postat av: Lisa

Haha fy för trängsel i bassängen. :) Men det är mysigt att simma tycker jag. Men det har jag nog inte gjort på ett år. :(

2009-03-15 @ 01:45:59
URL: http://www.lisanorling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0