Övervikt



Det verkar inte spela någon roll.
Hur jag än gör, vad jag än äter. Nu har det gått två veckor då jag uteslutit i stort sett alla kolhydrater ur min kost ( med undantag för någon gång då jag ätit lite) och jag har tränat hårt. Jag går på spinning, aerobics och jag simmar på morgonen. Ger det några resultat? Inte ett jävla dugg. Jag är större runt magen och jag väger mer. Ska det krävas att man inte äter ett jävla skit för att man ska gå ner i vikt? Börjar tappa sugen...
Ja ja jag vet, man tappar inte allt över en natt. Men något borde det väl synas på? Från och med nu är det nog sockerstopp helt och hållet ett tag också. 

Gjorde ett misstag idag också. Jag testade ett par shorts från förra sommaren.
Jag ska ta och hämta upp min rosa jacka och ut och promenera en stund. Behöver lite frisk luft.

Kommentarer
Postat av: Josse

Du kanske är gravid ;) Får göra som mig har köpt mig två par mammabyxor idag :P

2009-03-17 @ 18:22:26
Postat av: Camilla

Jo våren är jätte härlig men jag är så less på slasket. Bara snön försvinner helt så är jag nöjd.. =)

2009-03-17 @ 22:34:44
URL: http://lacamela.blogg.se/
Postat av: Ylva

Om du kan tänka dig att börja löpträna, så har jag hört (och sett, en av mina kompisar har tappat 10 kilo på det sättet) att det ska ge bra effekt. Löpning i kombination med spinning är tydligen jätte bra om man vill tappa vikt.

Bra kämpat med sockerstopp det har jag själv också just nu :)

Tänk även på att du säkert har gått upp i vikt p.g.a att du fått mer muskler.

Sen ge inte upp, resultaten kommer jag lovar!

2009-03-18 @ 16:30:45
Postat av: Lisa

Går du inte ens ner om du utesluter kolhydrater? Oj. Jag gjorde det en gång och gick ner 7 kg på 3 veckor, och jag var inte speciellt stor innan heller så det borde fasiken funka. Kom och spring med mig! Jag kan jaga dig med en blåslampa. (Då kommer jag ut samtidigt) :D

2009-03-31 @ 20:25:07
URL: http://www.lisanorling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0